2009. május 13., szerda

Első benyomás a Google szöveges dokumentumairól

Első tapasztalat

Egyszer e-mai-lon kaptam egy levelet, és az olvasás folytán véletlenül a Google dokumentum kezelőjébe keveredtem. Persze angol volt a nyelv beállítása és nem sokat értettem belőle így nem is néztem utána, hogy mi ez az új dolog. Nagyon örülök, hogy most úgymond "visszaköszönt" és megismerhetem ezt a dokumentum formát is. Ahogy néztem Andi videóját elkezdetem csinálni a feladatot, de persze minden angolul volt, úgyhogy először a nyelvet kellett átállítani.

Tetszik hogy:
  • dokumentumokat
  • táblázatokat
  • prezentációkat
  • űrlapokat lehet vele készíteni
  • ingyenes
  • nem kell hozzá programot feltelepíteni
  • PDF formátumot tud képezni

Ahogy olvastam a http://www.hwsw.hu/hirek/35223/Google_Docs_Dokumentumok_Gears_offline_eleres_szerk oldalon, hogy internet elérés nélkül is elérhető lesz a Google dokumentumok.

A szolgálatás URL címe: http://docs.google.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése