2009. május 9., szombat

Első hét tapasztalata


Az első hét ........

Egy kicsit új volt számomra ez az oktatási forma, még nem vettem részt ilyen távoktatásban. Úgy gondoltam, hogy ha Ausztráliában a gyerekek a nagy távolság miatt így tanulnak, és működik, akkor Én is meg tudom csinálni. Sokszor nem igazán tudtam, hogy hol tartok és amikor megakadtam a gyerekem szavai jutottak az eszembe: "Anya gondolkozz! Nem segíthetek, gyere rá a megoldásra segítség nélkül Te egyedül!"(Persze ezt jóindulatból mondta, hogy önállóan csináljam meg a feladatokat.) Így a sikerélményem sokkal nagyobb lett. ( Persze ha minden kötél szakad ott lett volna Andi segítségnek. ) Nekem azért nem volt minden olyan könnyű, de ahogy jöttek az új feladatok már megszoktam az oktatási folyamatot és könnyebben jutottam el a megoldásokhoz. Volt amikor még este gondolkoztam a megoldáson, de reggelre sokszor megjött a válasz. Remélem kész leszek a határidőkig és fel tudom venni azt ritmust ami ahhoz kell, hogy a megadott határidőig meglegyenek a feladatok a jövőben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése